Veelgestelde vragen

 Bestellen

1. Hoe kan ik bestellen?
Je kan heel makkelijk bestellen door je producten in het winkelmandje te stoppen. Het winkelmandje staat rechts boven in de webshop en kun je ten allen tijde inkijken. Ben je uitgewinkeld, dan ga je naar de kassa. 

2. Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, u hoeft geen account aan te maken. Het is zelfs op het moment nog niet mogelijk om een account aan te maken.

3. Ik wil de bestelling op een ander adres laten afleveren dan het factuuradres.
Uiteraard is dit geen probleem. U kunt bij het afrekenen een afwijkend factuuradres opgeven.


Betalen

1. Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen door middel van PayPal*, achteraf betalen, eenmalige machtiging, creditcard en Ideal.

*     betaalkosten € 0,10


Verzending

1. Wanneer kan ik mijn bestelde product(en) verwachten?
Uw bestelling wordt binnen 48 uur verzonden indien het product op voorraad is. Als er een afwijkende levertijd geldt dan wordt dat vermeld bij het product.

2. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de grootte van het product.

Brievenbuspost:

 1 - 20 g  € 0,83
 20 - 50 g   € 1,66
 50 - 100 g  € 2,49
 100 - 250 g  € 3,32
 250 g - 2 kg  € 4,15


Pakketpost:

 0 - 30 kg  € 6,95

 


Ruilen / Retourneren

1. Ik wil een product ruilen/retourneren.
Dit is altijd mogelijk, echter dient het product onbeschadigd te zijn en nog niet uitgepakt. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Klik hier voor meer informatie over ruilen of retourneren

 


Klachten

1. Waar kan ik mijn klacht indienen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woesj.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 


Heeft u een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op.

© 2015 - 2021 Woesj | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel